Podstawa prawna

Art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r., poz. 344)
Postępowanie wszczynane na wniosek właściciela/użytkownika wieczystego nieruchomości.

Wniosek powinien zawierać:
- imię i nazwisko oraz adres zamieszkania właściciela/użytkownika wieczystego nieruchomości
- oznaczenie nieruchomości będącej przedmiotem postępowania z podaniem danych z księgi wieczystej lub zbioru dokumentów oraz katastru nieruchomości
- datę i numer decyzji o zatwierdzeniu podziału
- poświadoczne za zgodność z oryginałem kopie dokumentacji z przeprowadzonych rokowań dot. wysokości odszkodowania

Sposób i termin załtwienia sprawy
Odszkodowanie ustalane jest w drodze decyzji Starosty Leszczyńskiego, wykonującego zadania z zakresu administracji rządowej.
Termin załatwienia - zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego

Opłaty
Wniosek oraz decyzja zwolnione z opłaty skarbowej.
Strona nie ponosi kosztów sporządzenia operatu szacunkowego.

Informacja:
II piętro, pok. 201, te. 65 529 68 44